HOME DASHBOARD ABOUT TRAVEL FOOD EXCHANGE

Oct 14, 2011

Selamat Pengantin Baru..

Assalamualaikum..(^_^)

Lagi 2jam Wawa akan ke Stesen Bas Sri Putri untuk berangkat ke Terengganu. My hometown. Tapi kali nie bukan berseorangan tapi berempat. Dan lagi 2 orang berangkat dari Kota Tinggi. Kedatangan Farah, Abby, Jue, K.ai dan K.zaza adalah untuk meraikan hari kebahagiaan CIK IEKA AZIZ yang mana weeding beliau pada hari esok nye. Waaahh!! Rasa macam tak percaya yang dalam beberapa jam je lagi status ika akan berubah kepada PUAN IKA. hehehe

Di kesempatan ni..Wawa ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada beliau. Semoga kekal hingga ke syurga. Pesanan untuk ika... 

"Walaupun hang dah jadi isteri orang..tapi hang tetap jugak kecik macam orang & semestinye hang akan sentiasa dibuli." hehehe Jadi lah seorang isteri yang mana akan membahagiakan suamimu tika ia senang mahupun susah. (^_^) Yang penting cepat-cepat dapat baby. hehe :D

SELAMAT PENGANTIN BARU CIK IEKA AZIZ... :)


*next akan sambung entry weeding ni & entry jln2 Terengganu.  (^_^)

2 comments

October 27, 2011 at 7:43 PM

Hi wawa. terima kasih lawat blog akak. salam kenal. :D

October 28, 2011 at 6:37 PM

sama-sama akak..terima kasih jugak akak datang sini.. :)

Post a Comment