HOME DASHBOARD ABOUT TRAVEL FOOD EXCHANGE

Mar 6, 2011

Kenapa Tak Seperti Dulu Lagi?

Assalamulaikum & Selamat Hari Ahad..

Alhamdullillah..akhirnye ade kekuatan untuk update blog. Coz perasaan malas punye psl & tak tau ape nak update. So, terkuburlah blog ni tanpa penghuni wat seketika. hehehe

Hari ini mood tak berapa nak baik. So, entry pun sedih la cket ye. Episode luahkan perasaan yang terpendam. :(

Kenapa tak seperti dulu lagi? Selalu aku tanya benda ni kat diri sendiri. Kenapa tak seperti dulu lagi? Adakah sebab da bosan dengan diri aku? Adakah sebab da dapat apa yang diusahakan selama ni?

Kenapa dulu boleh, sekarang tak boleh? Adakah sebab dulu belum dapat? Adakah dulu sebab dalam usaha untuk dapatkan?

Kenapa sekarang lain & tak seperti dulu? Kenapa????????

Rindu kan saat dulu..Rindu kan suasana dulu..kenapa berubah semua tu???? RINDU nye!!!!

Ya allah!! tabahkanlah diriku ini dalam menempuh dugaan ini. Mampukah aku bertahan dan pertahankan? Hati menangis tiada siapa yang tahu....


p/s: hati menangis tiada siapa yang tahu.. T_T

2 comments

March 14, 2011 at 7:22 PM

keep strong, dear . pray and ask peace from Him . (:

June 6, 2011 at 9:02 PM

thanks dear.. :)

Post a Comment