HOME DASHBOARD ABOUT TRAVEL FOOD EXCHANGE

Sep 1, 2010

Ramadhan kali ini...


salam ramadhan..
genap malam ni..kite menyambut hari yang ke 22 ramadhan..rsenye macam baru semalam kita berpose...
pose kali ini agar besh...memori yg terindah akan aku kenang...
coz pose kali ini lah yang terakhir sambut ramadhan kat utm..
next year da xde da berbuke pose sama2...pasti aku rindu gler-gler time 2... T_T

pose kali ini byk aktiviti yang aku wat...
mskd nye berbuke pose kat luar la..hehehe dan yang paling besh..shopping raya ngan adeq n hubby...(^_^)
pape pn...aku ucapkan selamat berpose dan selamat menyambut hari raya aidilfitri...

p/s : yeye!!! esok blk umah...huhu 

layan la gambar ni yg x seberapa ni ek..hehe :D

kanak-kanak riang kenyang perut..hohoho :D

dunia baru-reunion... kredit u hubby.. :)
bunga api tym..crius lama xmaen weh!!! ske3!! :D

last but not least....
tadaaaaa....

muke tahan nk g toilet...hehehe :P


2 comments

November 2, 2010 at 8:21 PM

yeah!reunion....;) waaa..nk gmbr2 dr diorg pls..

February 22, 2012 at 1:15 PM

cantik gambo...
sekali pandang mcm heliza dua kali pandang mcm wawa...;)

Post a Comment